Friday 11 February 2011

Essie Pink Parka

För några dagar sedan så hade jag Essie's fantastiska Pink Parka på naglarna! Färgen är helt otroligt lysande! Neonrosa. Inget för blyga ;)
Enda nackdelen är att formulan är tunn. På bilden har jag tre lager och i vissa ljus syns fortfarande VNL (visible nail line, när det vita på nageln syns igenom).
Som vanligt tenderar neonlack att bli matta så fort de torkat, men det ordnar man ju snabbt med ett lager överlack! :)
Innan överlacket lade jag på en "spets" av nailstickers på vissa naglar. Det ser snyggare ut i verkligheten än på bilden. :)

Betyg: 8/10

Mr. Tickle's kommentar: "Jag tycker inte om det. Min rosa period är förbi."

English: A very bright lovely neon pink color! Not for shy people ;) The formula is so thin though. Here I have three coats but you can still see a trace of VNL in some lights.

2 comments:

  1. ;D det e nästan lite 80tal över Pink Parka, tänker på Lambada!?


    http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A&feature=youtube_gdata_player

    :D

    ReplyDelete
  2. Hahaha! Ja, det är det!
    Då är jag ju supertrendig! Har du hört nya Lambada-låten som går på radio jämnt nu?

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment but please be respectful :) Questions will be answered here as soon as possible. Spam will automatically not be published and/or deleted. Thank you for reading!